Buraya istersem cükümüye yazarim

Blog benim blogum degil mi?

Ya ben dedim ona zaten, dedim ki, sen heyecanlisin ama o kalpler kirilir dedim, sonra da kirildi.

Kalp kirdigimi biliyorum, ne kendimle savasabiliyorum, ne de kalp kirdigim icin üzüldügümle.

Bu biraz suna benziyor, dusa girmeyi sevmek ama islanmaktan hoslanmamak gibi.

Zaten o kadar garip bir karakterim var ki, neredeyse bir cok sey benim icin karsit duygular ifade ediyor.

Bir de dun aksam cok yalniz hissettim.

Kadikoy'de yuruyordum yine, MFO cikti bok varkmis gibi, hep yalnizlik yavrum, yalnizlik omur boyu dedi, kafami cevirdim, (sanki yalnizliktan kacicaktim) bir tane kedi gordum. Kedi de battaniyenin üzerinde kendi capinda isiyle mesguldu. Bana bir an cok yalnizmis gibi yansidi. Bir kedi bir de ben bu kadar yalniz olabilirz dedim. Kediye icimden, naber kediq, sen de cok yalnizsin di mi, dedim, anlamadi salak.

Zaten beni uzun süredir kimse anlamadi. O da anlamamisti.

No comments:

Post a Comment